Oklejanie szyb jawor

Oklejanki na szybach

Jednym z doskonałych sposobów na reklamę jest oklejanie szyb. Jako, że szyby są „oknem na świat” poprzez obklejenie samej reklamy także stają się jej oknem. Pierwszym punktem na którym ogniskuje się obserwator jest naturalnie okno. Nie może ono być obklejone w całości, nieodzowny jest w nim pryzmat światła, tak żeby przylepiona reklama (w zależności od postaci, rodzaju oklejenia) była widoczna a także koncentrowała zaciekawienie oglądającego, ażeby nie mógł on oderwać od niej oczu. Reklama powinna być niczym lustro a przy tym matryca społeczeństwa. Oklejanie szyb w fenomenalny sposób wpływa na aranżowanie świata reklamy, do którego spożywca ma wejść i okno staje się wtedy niczym drzwi, które percepcja widza właśnie otwiera. Widziany obraz wręcza dane kluczowe dla reklamodawcy, a poprzez bodźce wizualne fundamentalne dla nabywcy. Zawodowcy na bieżąco badają wpływ reklamy na konsumentów oraz nieustająco odsłaniają coraz nowsze sposoby trafienia do ich umysłów w taki sposób, aby zainspirować ich do długookresowego kupna określonych artykułów czy też usług. Próbują trafić do nich nie tylko poprzez reklamę ale także poprzez ankiety, choć te drugie są tylko zreasumowaniem, sposobem wskazania, które w sytuacji podejmowania decyzji nie ma tak bliskiego powiązania z myślami, skojarzeniami jakie oddaje obraz zrealizowany między innymi poprzez oklejanie szyb reklamą. W zależności od modelu artysty – stwórcy reklamy, każda z nich posiada rozmaity wpływ oddziaływania. Im większa panorama kolorów, oryginalny sposób przekazu, łączności tym większe prawdopodobieństwo trafienia do odbiorcy, a tym samym też do zachęcenia i dostania nowiuteńkich, być może nie tylko z określonej grupy odbiorców.